Lidmaatschap

Het Lidmaatschap

Lidmaatschap
Het lidmaatschap van Draagt Elkanders Lasten geeft u de zekerheid dat u door vertrouwde mensen op uw laatste reis wordt verzorgd en begeleid. Met een volledig lidmaatschap van de uitvaartvereniging ontvangt u een ledenkorting op uw uitvaart. Tevens houdt u met uw lidmaatschap onze vereniging in stand. Het lidmaatschap staat open voor iedereen, ongeacht achtergrond en/of religie.

Contributie
Als men lid is van onze vereniging dan gaat men vanaf 18 jaar contributie betalen. Kinderen zijn gratis, mits ingeschreven en als beide ouders lid zijn. Als maar 1 ouder lid is bedraagt de ledenkorting op de uitvaart de helft van de volledige ledenkorting. De jaarcontributie in 2017 bedraagt € 17,50 voor personen vanaf 18 jaar.

Inkoopmogelijkheid
Draagt Elkanders Lasten kent ook een inkoopmogelijkheid.
U betaalt achterstallige contributie en bent dan volledig lid met 100% ledenvergoeding. Als u bijvoorbeeld 30 jaar bent, betaalt u 12 maal de jaarcontributie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mevrouw Aafke Zwaan-Vijn, ledenadministratie, telefoonnummer: 0227-547899.